Tekintse meg referenciáinkat

Nézd meg referenciáinkat!

0 kép

Néhány lakás, családi ház, iroda, intézmény vagy szálloda, ahol már tudják, milyen is egy Magdi Bútor Stúdió által tervezett egyedi bútor.

A képek elégedett vevőink otthonaiban, az általunk beszerelt bútorokról készültek, de találsz referenciáink között a stúdiónkban elhelyezett mintákról készültek felvételeket is.

A közös bennük az, hogy minden munkánkra nagyon büszkék vagyunk. Mi mond ennél többet? Ha még nincs Magdi-bútorod, akkor egyelőre a képek!

Egyedi iroda- és nappali bútorok

12 kép

Nappali és iroda személyre szabva

Ezt a masszív, tömör bükkfából, natúr színben kivitelezett nappali- és irodabútort úgy terveztük meg, hogy tulajdonosa egyformán komfortosnak, otthonosnak érezze mindkét teret. Az irodát a hatékonyságra terveztük, de mindössze 2 lépés, és vérbeli otthoni bútorok és kedves családi képek pihentetik a keményen dolgozót.

Festet fehér konyhabútor

18 kép

Egy vidéki nagyvárosban élő kedves vevőnk egyedi konyhája

„Kedves Magdika! Tegnap nagyon ügyesek voltak a fiúk. Ezúton is szeretném megköszönni nektek, de elsősorban Neked, hogy megvalósítottátok az álmunkat. Sok bútort vettem már életem során, de ilyen profi munkát ezen a téren még nem láttam. Jó látni, hogy a szíveteket is beleteszitek.”

Párját ritkító konyha térbe forduló bárpulttal, összeillő nappalival

15 kép

Konyhabútor tömör bükkfából, amit diószínű páccal és díszített élmarással véglegesítettünk. Rusztikus beépített páraelszívóval, valamint térbe forduló bárpulttal és bárszékkel is felszereltük a konyhát. A nappaliban és hálószobában lévő bútorok egyedi takarásokkal rendelkeznek és stílusban illeszkednek a konyhabútorhoz.

Bátor piros szín, csillogó ajtófront és különleges fotócsempe

15 kép

Egy otthon, ahol a piros szín bátor alkalmazása valósággal feldobja a konyhát. A csillogóan fényesre festett ajtófront élénkséget, vidámságot ad a szürke mellett – egyúttal remekül kiegészíti a megrendelőnk által elsőként kiválasztott különleges témájú fotócsempét.

#fotocsempe

13 éves konyhabútor, 2016-ban fotózva

8 kép

Nagycsalád konyhája, több mint tíz év után is makulátlanul

Képeink 2016-ban készültek, ám a konyhabútort 2003 óta használják, ráadásul egy nagycsaládot szolgál nap nap után. (Ezúton köszönjük a képeket visszatérő megrendelőnknek!)

Szeretnéd, hogy így nézzen ki a konyhád 10 év múlva is? Neked is tervezhetünk, gyárthatunk olyan bútort, ami 10 év múlva is úgy néz ki, mintha új lenne!

Veled tervezünk olyan konyhát, amely a szó minden értelmében időtálló. Az a célunk, hogy a konyhád stílusával ne csak az átvétel napján, de 10, 20, 30 év múlva is elégedett legyél – hiszen ez a valódi tartósság.

Tetőtéri konyhabútor egyedi igényekkel

13 kép

Tetőtéri konyha kétgenerációs házban

Egy nagy családi házban, ahol több generáció él együtt, már két konyha kell. A tetőtérben dolgozni mindig nehezebb, de mi szeretjük a kihívásokat és az ilyen igazán egyedi eseteket. A tetőtérből az utolsó négyzetcentiméterig hasznosítottuk a teret úgy, hogy közben a konyha megtartsa természetességét, és (legfontosabb szempont) kényelmes legyen használni.

Egyedi csiribú-csiribá megoldások

15 kép

Igazán egyedi vagy éppen triviánsan egyszerű bútor megoldások kerülnek majd ebbe az albumba. Legyen az egy szimpla kincsesláda vagy extra sok fogassal ellátott előszoba.

Minden a háziasszony kezére áll, kis térben is

11 kép

Ebben a festett fehér konyhabútorban az volt a nagy kihívás, hogy kicsi helyen kellett elrendezni minden meglévő gépet és edénykészletet, amire csak a háziasszonynak szüksége volt. Sikerült! Nézd meg, hogy milyen organikusan fér el minden.

A csemetével együtt változó gyerekszoba előállt

9 kép

Ennél a gyerekszobabútornál többféle kérést kellett egyszerre teljesítenünk. Férjenek el a meglévő játékok, ugyancsak legyen hely az egyre nagyobb ruhatár számára, és a kisiskolás léthez szükséges saját íróasztal is elférjen... de később a kamaszgyermek stílusához is passzoljon. És mindezt a tetőtérben.

Ha olyan gyerekbútort szeretnél, amely a kicsivel együtt nő fel és változik, akkor kérd egyedi ajánlatunkat – hogy ingyenes látványterveken mutathassuk be, hogy milyen szép egyedi bútorok között nőhet fel gyermeked.

2016. Budapest III.kerület Óbuda

Töretlen népszerűségű konyha, amit mindenki másképp lát

11 kép

Kinek milyen szín is a bézs? Minden megrendelőnknek más… Van, akinek kapucsínó, van, akinek inkább szürkés, vagy esetleg a benne lévő más szín alapján picit lazacos. Vagy akár kékes-zöldes beütésű. Egy biztos: ez a konyhabútorunk töretlen népszerűségnek örvend. Tele van praktikus megoldásokkal, mint az amerikai stílusú nappali átadóval, és olyan igényes lakberendezési részletekkel, mint a kerámiafogantyú.

Budapest XV.kerület Rákospalota

Nyugalom és szépség az egész házban

26 kép

Egy nyugodt, biztonságérzetet nyújtó otthon megteremtése, egyben egy családi ház teljes, egységes berendezése volt a feladatunk. A gyerekszobától a hálószobáig, fürdőtől a nappaliig és a konyháig. A gyönyörű és minden szempontból tartós tömörfát választottuk, melyet sötét diópáccal édesítettünk meg.

Ez a bútorcsalád olyan tartós lesz, hogy több generációt fog szolgálni.

Stílusban klasszikus elemeket kevertünk a modernitással, így a bútorok organikus és időtálló megjelenést kaptak. Ezzel pedig stílusukban is tartósak lesznek.

2016. Budapest III.kerület Óbuda

Strapabíró bútorok legénylakásba

17 kép

Szintén nemrég átadtunk komplett lakást ami  7. emeleti panelházban lett kialakítva. Berendezés irányvonala egyetemistáknak szabott igények amiben most a konyha kivételével minden mást mi rendeztünk be (Későbbi projekt). Praktikus szekrények és előszoba, kényelmes strapabíró ágyak és kanapé, megfelelő íróasztalokkal

2016. Budapest XI. kerület újbuda #magdibutor

Az év Pantone színe trendikonyhabútorunkon

15 kép

A 15-0343 Greenery 2017-ben év Pantone színe. És micsoda véletlen, ebbe az icipici panelkonyhába készített trendi konyhabútorunknak színe is pont ilyen. Te is szeretnél lépést tartani a trendekkel, sőt, beelőzni őket? A Magdi Bútor Stúdió Óbuda leginnovatívabb bútorstúdiója!

Egy budai lakás igényes kivitelben

1 kép

Amikor tényleg sikerül egy harmonikus belső színvilággal olyan bútort kivitelezni ami tükrözi az egyéniséged és krémesen lágy nyugalmat sugároz. Ez a magdibutor varázsa.

Sziget Hotel Veránka berendezése, 2010

30 kép

Egy teljes hotel Koncert bútorcsaládunkkal

A Sziget Hotel Veránka a Gemenci-erdő szívében, a Duna karjaiba zárva található. A feladatunk nem kevesebb volt, mint a hotel teljes berendezése „Koncert” bútorcsaládunkból. A nappali és a hálószoba bútorai mellett a teljes étkezőt és bárt is mi alakítottuk ki.

A beszerelés kihívásokkal teli, valódi csapatépítő nap volt. A kész bútorokat hajóra tettük és behajóztunk a szigetre…

„Modern, minden igényt kielégítő, családias, és igényesen berendezett hotel egy gyönyörű helyen, a Duna közvetlen partján, egy szigeten!" (látogatói vélemény a hotel Facebook-oldaláról)

Baja művészeti központja, a Bácskai Kultúrpalota

20 kép

Reprezentatív belső tér kialakítására kaptunk megbízást a megújult Kultúrpalota oszlopos nagycsarnokában. Ezt belsőépítészeti munkákkal, természetes fa falburkolatok elhelyezésével oldottuk meg.

Ugyancsak feladatunk volt a kiszolgáló irodahelységek berendezése, a rendezvényközpont kialakítása. Az elkészült bútorzat megfelelő környezetet nyújt konferenciák, esküvők, protokolláris rendezvények szakszerű, precíz és színvonalas, teljes körű lebonyolításához.

Az épületről felújítás előtti képeket ide kattintva nézhetsz meg.

Kaiser Hotel Baja

9 kép

Ahol kipróbálhatod, milyen az általunk tervezett bútorok közt élni

Úgy akarod kipróbálni a Magdi Bútor Stúdió egyedi bútorait, mintha csak köztük élnél? Igaz, ami igaz, egész más élmény a stúdióban tesztelni őket, mint a velük berendezett térben együtt élni.

Ha Baján jársz, szállj meg a Bajai Hotel Kaiserben, ahol a szobák bebútorozását mi végeztük. Munkánk azt is bizonyítja, hogy nem félünk a kihívásoktól és egy ekkora volumenű munka sem jelent akadályt üzemünknek.

Magdi keretes tölgy konyha egyedi páccal

6 kép

Egyedi színű pác, kifejezetten vevőnk elképzelése alapján keverve

A front neve „Magdi keretes”, a fa fajtája tölgy. A pác színe antik-cseresznye, mely egyedileg a vevő kérésére lett kikeverve, ilyen színt máshol alkalmaztunk. Ettől ilyen különleges, nem beszélve a ránézésre szembetűnő kivételesen nehéz alaprajzról, amibe kiviteleztük ezt a konyhát. Valódi referenciamunka!

Gangos kicsi lakás beépített bútorokkal

20 kép

Nagyon praktikus megoldások kis léptékben

Ezt a pesti bérházban található kis lakást kiadásra szánta megbízónk. Ennek megfelelően laminált lapból készült,strapabíró beépített bútorokkal rendeztük be a lakást, szekrénytől az ágyon át a konyháig. Valódi referenciamunka!